Foråret 2024 starter torsdag den 11. januar kl. 18.30 – 21.00

Herefter torsdage i lige uger: den 25. januar, 8. og 22. februar,  7. og 21. marts, 4. og 18. april, 2., 16. og 30. maj samt 13. og 27. juni.

Søg og du skal finde.

Går du rundt med fornemmelsen af at dine indre styrker og indsigter ikke kommer til udtryk i din dagligdag, og at du ikke lige kan finde den type meditation, der vil understøtte virkeliggørelsen af netop dette, er esoterisk meditation gruppe måske lige noget for dig.

Vi arbejder bevidst med de tre grundlæggende meditationsformer: Mindfullness, Raja Yoga og Agni Yoga, hvor vi gennem eksperimenter og deling af erfaringer når dybere erkendelser af de indre ressourcer, som søger at komme til udtryk. Det er en grundlæggende antagelse , at ethvert menneske er sin egen vej, og at vi gør alt, hvad vi kan for at understøtte realiseringen af dette i den enkelte.

Esoterisk meditationsgruppe er funderet i Alice A. Bailey litteraturen, der som en af de få leverer en række bud på, hvilke meditationsformer, der gavner specifikke problemstillinger.

Information og tilmelding:  Hanne Thorhauge, mobil 21 35 84 66 eller mail [email protected]

eller Carsten Hald, mobil 51 17 05 97 eller mail [email protected]

Pris pr. gang: 25/40 kr. for medlemmer/gæster.

Antakharana videnskaben er videnskaben om den tredobbelte tråd, som har eksisteret fra tidernes morgen og forbinder det individuelle menneske med dets monadiske kilde.

Erkendelsen af denne tråd og dens bevidste anvendelse, som Vejen og metoden til stadig ekspanderende kontakter kommer relativt sent i udviklingsprocessen.
                                                                                                       Djwhal Khul