Livets indre dimensioner – NY Studiekreds ”Den esoteriske skole”

Starter lørdag den 25. august kl. 11.00 – ca. 15.30 herefter den 22. sep, 20. okt, 24. nov. og den 15. dec.

Med udgangspunkt i Niels Brønsteds esoteriske skole vil vi studere Livets indre dimensioner. Skolen er i sin tid optaget på video, og studiet vil nu foregå på den måde, at vi ser et stykke af videoen og debatterer N. B.s undervisning efterfølgende. Vi starter som på skolen med Esoterisk filosofi, der giver en indføring i alle de esoteriske grundbegreber: den esoteriske skabelsesberetning, og beskæftiger sig derudover med menneskets opbygning, fødsel og død, reinkarnation og karma, indvielsesvejen, discipelskabets vej, bevidsthedens udvikling, kosmologi, den esoteriske verdenshistorie, den indre verdensstyrelse og devariget. Vi starter med et lille stykke musik og derefter en meditation. Alle er velkomne, uanset om man kender noget til den esoteriske lære, eller man har gennemgået skolen en eller flere gange. Vi håber, at mange – uerfarne såvel som erfarne – vil berige gruppen med deres tilstedeværelse, så vi kan få en god og lærerig debat om ”Livets skjulte sider.”

Pris: inkl. et let traktement, pr. gang kr. 60/80 medlem /gæst: Frokost medbringer man selv.

Hent vores program

Hentvoresprogram