Foregående måned Foregående dag Næste dag Næste måned
efter år efter måned efter uge I dag Søg Vælg ny måned
Den tredobbelte rose - Visdommen og det feminine mysterium ved Uffe Jonas og Vera Rahbek
Lørdag, 30. September 2017, 11:00 - 17:00
Hits : 103

Dette er den anden af 3 workshops og 2 fredagsforedrag: Klik her for at læse nærmere.

Foto Uffe og Vera 2

“Slægt efter slægt går visdommen ind i fromme sjæle og udruster mennesker til at være Guds venner og profeter. Thi Gud elsker kun dem, der lever med visdommen”, står der i Visdommens Bog. Vi skal arbejde med visdommen som åndeligt væsen og arketype. Vi skal høre om hendes betydning i skabelsen af universet, og for menneskets forvandling og helliggørelse. Hvordan vækker man visdommen, og hvordan får man etableret det indre samarbejde, som skal til, så vi selv kan blive til åndeligt skabende væsener på Jorden.

Om Uffe Jonas

Uffe Jonas er ph.d. i Nordisk litteratur, forfatter, foredragsholder, bandleder, sanger og komponist. Har været dybt optaget af Grundtvigs filosofi, kosmologi og spiritualitet i 25 år. Formidler en original og levende vision af forfatterskabet. Har udgivet bogen Solen ved Midnat - N.F.S. Grundtvigs Kosmologi.

Er tilknyttet Grundtvig Centret ved Aarhus universitet som redaktør og kommentator på den engelske udgave af Grundtvigs skrifter.

Som sanger og komponist har han blandt andet komponeret melodier til en række hidtil ukendte Grundtvig-sange.

Om Vera Rahbek

Vera Rahbek er kunstner, healer og terapeut.

Pris: kr. 500/550 medlemmer/gæster. Indbetaling: reg. nr. 6493 kontonr. 201 5304. Husk reference UV + dato + dit navn. Beløbet bedes indbetalt tirsdagen inden den pågældende workshop.