Foregående måned Foregående dag Næste dag Næste måned
Lørdag, 19. August 2017, 10:00 - 17:00
Hits : 457

Eskild Tjalve kursus

Denne weekend er for dig, der ønsker at få livet op i en højere spiral, at lette eller helt slippe bundetheden til personlighedens begrænsede opfattelse af verden og af dig selv. Og erstatte dette ved overgivelse til Det Højeste, til Gud - med fokus på dedikation, universel kærlighed, medfølelse, frihed, flow og ikke mindst oplevelse af enhed med alt liv og med Gud. Disse ting kan blive elementer i en større eller mindre opløftelse og helliggørelse af dit liv - du bestemmer selv, hvor langt du vil gå. Men der er lige nogle ting, som må tilbagelægges, inden overgivelsen kan finde sted. Vi må frigøre os fra de ting i os, der har bremset vores liv, det må forløses og afløses af indsigt og erkendelse, så vi kan blive det bedst mulige redskab for Lyset og Kærligheden.

Samtidigt åbnes muligheden for at håndtere livet på en helt ny måde, nemlig ved at overgive sig til Gud. Gud tager sig da af ens liv, helt konkret - hvor utroligt det end kan lyde. Alt hvad man har brug for bliver vist én, lagt frem foran og givet til mennesket - og ingen spekulation eller bekymring er på sin plads mere. Mennesket må da tage imod alt med taknemmelighed. Det hele går op i en højere enhed, man løser sine opgaver som en tjeneste for og en ydmyg gave til Gud. Ens liv vil da mere og mere leves som en hellig enhed med Gud, hvor alt er betydningsfuldt og forbundet med alt andet i lys og kærlighed. Tingene vil komme til mennesket.

Dette er en beskrivelse af den fulde overgivelse, men det kan også udvikles i ens liv i nogle trin.

Eskild Tjalve

Om underviseren:
Eskild Tjalve er en efterspurgt kursus- og foredragsholder, forfatter, spirituel kunstner, med talrige arbejder af Devaer og Engle, laver Livsformålsbilleder, Clairvoyancer og en række andre spændende arbejder. Se  www.eskildtjalve.dk

Pris: kr. 1.100 / 1200 medlemmer/gæster.

I denne pris indgår et let traktement formiddag og eftermiddag. Man sørger selv for frokosten.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98.

Depositum ved tilmelding: kr.400. Restbeløb: kr. 700/800 betales senest 10 dage før kursets start.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når depositum er modtaget.

Depositum tilbagebetales ikke ved framelding senere end 10 dage før kursets start.

Indbetaling: reg. nr. 6493 kontonr. 201 5304. Husk reference ET + dit navn.