Foregående måned Foregående dag Næste dag Næste måned
Søndag, 14. Januar 2018, 10:00 - 17:00
Hits : 122

Kims logo

Vi kommer i denne weekend til at se på personligheden og ikke mindst på det arbejde, som den hele tiden laver igennem vores følelser, tanker, fortiden og den fysiske krop. Men hvad nu, hvis personligheden allerede er blevet gennemstrømmet så meget af sjælen, at den også er begyndt at optage energierne fra selve åndens verden?

Vi vil undersøge om Livets Træ afslører, hvordan planeterne virker ind i hinanden. De planeter, vi vil se nærmere på, er Jupiter, Merkur, Mars, Venus samt solen og månen. Hvordan udfolder de sig gennem menneskehedens mystiske rødder og os?

Er det, vi kalder syntese, i virkeligheden energier, som begynder at virke direkte igennem den sjælsgennemtrængte personlighed? Vi spørger os selv, om det er Merkur, som stiller de fire elementer til rådighed for os her på jorden.

Denne kursusrække er for dig, der har kendskab til astrologi, og som har en lyst og nysgerrighed til at lære nye tydningsmetoder.

Vi vil hver gang bruge meditation og visualiseringsøvelser som en del af undervisningen, og der vil ligeledes blive hentet inspiration fra en bred vifte af åndsvidenskabelige kilder. Lad alkymien begynde!

Læs mere, pris, tilmelding m.v.: Klik her