Foregående måned Foregående dag Næste dag Næste måned
Søndag, 3. December 2017, 10:00 - 17:00
Hits : 438

Lysbroens astrologi

I denne weekend fokuserer vi på sjælens område i Træet, som her bliver præsenteret ved de tre planeter, Jupiter, Mars og solen.

Vi ser på deres relationer til horoskopet, hvor Mars repræsenterer ascendenten og dermed det første hus, ad hvilken din energi som helhed kan strømme, hvis du opfylder hensigten med inkarnationen.

Solen repræsenterer det femte hus, og her vil vi se på hvilke åndelige ressourcer, den inviterer ind i dit liv. Jupiter repræsenterer det niende hus, hvor vi vil følge vejen ind i det store kærlighedslegeme, intuitionslegemet.

Vi ser på, hvordan vi kan udvikle intuitionslegemet og hvordan de tilknyttede muligheder ser ud i dit horoskop. Vi kommer endvidere til at se på de fire planeter, som ligger imellem Jupiter og Mars’ bane, nemlig Pallas Athena, Juno, Ceres og Vesta. Vi kommer rundt, hvordan sjælen begynder at leve en stor del af sit liv ud i personlighedens livsområde.

Bemærk venligst, at der måske her kan ske en overlapning mellem anden og tredje weekend.

Læs om praktiskeoplysninger m.m. Klik her