Studiegruppe i kabbalah – Livets træ

Sæsonstart torsdag den 16. august kl. 15.00 – 17.00

Herefter torsdage i ulige uger til den 6. dec.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for at opleve Kabbalah`ens mangfoldigheder. Kom og vær med til at opleve Livets Træ som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers og Universet. Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne. Lad os i fællesskab igennem meditation opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ. Vi forsætter rejsen fra foråret 2018, hvor vi begyndte i Livets Træ Kabbalah med den usynlige Daath, og med planeten Pluto, som lukkede op for den ”NY Tids Energier”, som menneskeheden nu var klar til. Vi forsætter her i efteråret med at studere den mystiske tradition afdækket og forklaret på Livets Træ, ved at kigge på Sephiroth med Engle, tilhørende stier med Tarot kort fra Den store Arkana med kortenes symboler og farver med deres magiske energier. Vi tager udgangspunkt i bogen: ’Kabbalaen’ af Dion Fortune og benytter A.E. Waites ’Rider Tarot’ og Crowley ’Tarot ABC’. Alt materiale vedr. Kabbalah kan bruges i studiet tillige med søgning på Nettet.

Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Jette Hottenroth Jensen, mobil 29 72 66 94, e-mail jette@hottenroth.com

Hent vores program

Hentvoresprogram