ESOTERISKE MEDITATIONER

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er meditation.png

Ny mulighed for at deltage i gruppemeditationer

Start søndag den 6. oktober kl. 19.00 – 20.00herefter hver søndag undtagen 13. okt.

Ifølge den esoteriske lære er alt i universet cyklisk. Tibetaneren har via Alice A. Baileys forfatterskab fortalt os, at vi bør leve vore liv rytmisk. Tibetaneren har ligeledes lært os, at den ultimative tjeneste, vi som disciple kan gøre for universet og for vores planet Jorden, er at meditere helt rytmisk, og virkningerne er stærkest, når vi mediterer i grupper.

Verden – naturen, dyrelivet og mennesker – lider på grund af menneskehedens ubetænksomhed og materielle fokus.

I meditationsgruppen vil vi tage et fælles ansvar og med rytmiske gruppemeditationer arbejde med positive energier. Vi tror på, at vores meditationer vil være bare et lille bitte bidrag til at hjælpe både vores planet og alt levende, ligesom vi via meditationerne vil hjælpe det åndelige Hierarki med at fremme og forstærke indstrømningen af 7. stråle energien, så planeten Jorden med tiden igen kan blive et frodigt og godt sted at være for alt levende. Meditationerne er guidede, så ingen forudsætninger er nødvendige – kun lyst og vilje til at deltage.

Alle er velkomne, gratis adgang. Bemærk venligst, at døren lukkes præcist