TEOSOFI – DEN TIDLØSE VISDOM – Kursusrække ved Kim Pedersen

22. februar - 10:00 - 23. februar - 17:00

4. weekend 22. – 23. februar 2020

Lørdag: Bevidsthedens udvikling: Vi gennemgår de syv mennesketyper: Lemurisk, Atlantisk og de kommende mennesketyper. Den nye verdenstjenergruppe: Verdenstjeneste – hvad er det, og hvordan håndteres det? De ti sædgrupper og deres verdenstjeneste. Meditation, integration af vore legemer, åndedræt, sjælskontakt. Psykiske evner og kanalisering.

Søndag: De syv stråler: Er der en ottende stråle og hvordan virker de syv universelle energier i Kosmos og i alle menneskers legemer og chakraer? 3. Logos’ virke gennem engle ordenerne. Engle og deres hierarki – hvad ved vi om dem? Og om englenes samarbejde med menneskeheden.

Pris: Kr. 800/1.000 pr. weekend for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Depositum: Kr. 300/300 indbetales ved tilmelding. Du kan tage weekenderne enkeltvis eller som et samlet forløb.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget. Indbetaling af restbeløb ønskes senest 8 dage inden kursusstart. Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074.

Husk reference KPT + dit navn.

De fire weekender kan godt tages enkeltvis.

Start:
22. februar - 10:00
Slut:
23. februar - 17:00

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer