TAROT – KORT OG GODT Workshop med Susanne Taylor

1. februar - 11:00 - 15:00

Lørdag den 1. februar og lørdag den 7. marts kl. 11 – 15

1. Modul: ‘Den store arkana’ De 22 kort gennemgås

2. Modul: ‘Den lille arkana’ De 56 kort gennemgås (luft = sværd, ild = stokke, bægre =  vand, mønter = jord)

Kurset henvender sig til begyndere og let øvede. Max 16 deltagere.

På begge workshopdage indføres du i Tarotkortenes univers. Det krydres med en snert af teosofi, lette øvelser samtidig med, at din intuition trænes med utraditionelle teknikker. Som undervisningsmateriale benyttes Susanne Taylors bog ”TAROT, kort og godt”. Bogen kan købes på undervisningsdagene til favoritprisen kr. 200. Der undervises efter Crowley-Harris Thot tarotkort, men du er velkommen til at medbringe dine egne tarotkort (78 stk). Susanne Taylor lægger kortene på bordet!- I mere end 30 år har hun bidraget med sin viden inden for alternativ spirituel vækst og personlig udvikling. Gennem teosofiske studier er både indsigt og viden blevet forfinet. Susanne er en efterspurgt tarotmester, astrolog og underviser, og hun har skrevet stjernetegn for modemagasinet ELLE og Ude og hjemme. Susanne har udgivet sine egne tarotkort/pilgrimskort og en guide til dem kaldet ”Sjælens ressourcer”. Læs mere på Susanne Taylors hjemmeside www.susannetaylor. dk Da det er 2 sammenhængende workshops, er der BINDENDE tilmelding til begge workshops.

Pris for begge lørdage: Medlemmer/gæster kr. 1.100/900. I denne pris indgår kaffe, te og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller mobil 20 64 24 98

Depositum betales ved indmelding: gæster/medlemmer 400/300 kr.

OBS: Der er max 16 deltagere, og din plads er først reserveret, når depositum er indbetalt. (Hvis workshoppen bliver overtegnet, oprettes der en venteliste) Indbetaling af restbeløbet senest 8 dage inden kursusstart. Indbetaling på: Reg. nr. 8401, bankkonto 0001063 074. Reference ST + dit navn

1. februar
Begivenhed Kategorier:
,

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer