TAROT – KORT OG GODT – Workshop med Susanne Taylor

17. oktober 2020 - 11:00 - 15:00

Lørdag den 17. oktober kl. 11.00 – 15.00

2. Modul: ‘Den lille arkana’ (første modul afholdt d. 19. september)

De 56 kort gennemgås (luft = sværd, ild = stokke, bægre = vand, mønter = jord)

Kurset henvender sig til begyndere og let øvede. På begge workshopdage indføres du i Tarotkortenes univers. Det krydres med en snert af teosofi, lette øvelser samtidig med, at din intuition trænes med utraditionelle teknikker.

Som undervisningsmaterialet benyttes Susanne Taylors bog ”TAROT, kort og godt”. Bogen kan købes på undervisningsdagene til favoritprisen kr. 200. Der undervises efter Crowley-Harris Thot tarotkort, men du er velkommen til at medbringe dine egne tarotkort (78 stk).

Susanne Taylor lægger kortene på bordet!- I mere end 30 år har hun bidraget med sin viden inden for alternativ spirituel vækst og personlig udvikling. Gennem teosofiske studier er både indsigt og viden blevet forfinet. Susanne er en efterspurgt tarotmester, astrolog og underviser, og hun har skrevet stjernetegn for modemagasinet ELLE og Ude og hjemme.

Susanne har udgivet sine egne tarotkort/pilgrimskort og en guide til dem kaldet ”Sjælens ressourcer”. info@susannetaylor.dk Da det er 2 sammenhængende workshops, er der BINDENDE tilmelding til begge workshops!

Pris: for begge lørdage: medlemmer/gæster 900/1100 kr I denne pris indgår kaffe, te og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, tilmelding@teosofiskforening.dk eller mobil 20 64 24 98. – Oplys gerne dit mobilnummer. Når du har fået en bekræftende mail/sms fra Sys, at der er plads på holdet, indbetaler du hele beløbet, og din plads er sikret.

Indbetaling: reg.nr 8401 kontonr. 0001063074. Husk reference ST + dit navn.

17. oktober 2020
Begivenhed Kategorier: