STUDIEGRUPPE I KABBALAH – LIVETS TRÆ

31. januar - 15:00 - 17:00

Sæsonstart torsdag den 17. januar kl. 15.00 – 17.00

Herefter torsdage i ulige uger til 7. juni.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for at opleve Kabbalah`ens mangfoldigheder. Vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers. Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne.

Lad os i fællesskab igennem meditation opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ. Vi forsætter rejsen med at studere den mystiske tradition afdækket og forklaret på Livets Træ. Vi starter med at kigge på Sephirah Kether med planet og tilhørende Tarot kort – både fra Den Store og lille Arkana tillige med kortenes farver og symboler med deres magiske energier. Vi inddrager også aspekter fra numerologi på vejen ned i Livets Træ i den ”NY Tids Energier”. Vi tager udgangspunkt i alle bøger, der omhandler Kabbalah, – tillige med A.E. Waites Rider Tarot og Crowley Tarot ABC og dertil også Numerologi bøger. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet tillige med søgning på Nettet. Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Jette Hottenroth Jensen, mobil 29 72 66 94 e-mail jette@hottenroth.com

31. januar