STUDIEGRUPPE I KABBALAH

21. november - 15:00 - 17:00

Sæsonstart torsdag den 29. august kl. 15.00 – 17.00 Herefter torsdage i ulige uger til den 5. december.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med muligheder for at opleve Kabbalahens mangfoldigheder. Vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers. Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne.

Lad os i fællesskab igennem meditationer opleve Kabbalahen, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ. Vi fortsætter rejsen med at studere den mystiske tradition afdækket og forklaret på Livets Træ.

Vi starter med at kigge på Sephirah Malkuth med dens planet, sti, tilhørende Tarot kort – både fra Den Store og lille Arkana – tillige med kortenes farver og symboler med deres magiske energier. (Vi inddrager også aspekter fra numerologien på ve- jen opad i Livets Træ) ”Ny Tids Energier”.

Vi tager udgangspunkt i alle bøger, der omhandler Kabbalah, – tillige med A.E. Waites Rider Tarot og Crowley Tarot ABC og Numerologi. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet tillige med søgning på internettet. Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Jette Hottenroth Jensen, mobil 29 72 66 94, e-mail: jette@hottenroth.com.

21. november

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer