STUDIEGRUPPE I KABBALAH

13. august - 15:00 - 17:00

Sæsonstart torsdag den den 12. august kl. 15.00 – 17.00

Herefter torsdage i ulige uger indtil den 3. december 2020.

Tag med på en rejse i dit eget indre univers med mulighed for at opleve Kabbalah’ens mangfoldigheder. Vær med til at opleve Livets Træ, som er et billede af dig selv, dit eget indre spirituelle univers. Livets Træ rummer så mange indlysende erkendelser, at det har givet anledning til intens forskning af spirituelt søgende mennesker gennem tiderne.

Lad os i fællesskab igennem meditationer opleve Kabbalah, som omhandler den rette forståelse af det hellige symbol, der kaldes Livets Træ. Vi forsætter rejsen med at studere den mystiske tradition afdækket og forklaret på Livets Træ.

Vi starter efteråret op med at kigge på en Sephiroth i midten af Livets Træ med dens planet, sti, tilhørende Tarot kort – både fra den Store og lille Arkana tillige med kortenes farver og symboler med deres magiske energier. (Vi inddrager også aspekter fra numerlogien på vejen ned igennem Livets Træ.)

Vi tager udgangspunkt i alle bøger, der omhandler Kabbalah, – tillige med A.E. Waites Rider Tarot og Crowley Tarot ABC. Alt materiale vedr. Kabbalah kan inddrages i studiet tillige med søgning nettet.

Alle er velkomne!

Information og tilmelding: Jette Hottenroth Jensen, mobil 2972 6694. e-mail Jette@hottenroth.com

13. august

Nyhedsbrev