AFLYST – SKABELSEN AF EN NY VIRKELIGHED, ET NYT SAMFUND, ET NYT MENNESKE – Foredrag ved Steen Landsy – ID: 210413SLAffnTFK

13. april 2021 - 19:00 - 21:30

Ny dato forventes i foråret 2022.
Tirsdags Foredrag ved Steen Landsy.
Og det hele sker lige nu. Gennem kaos til kosmos. Gennem bevidstløshed til bevidsthed. Gennem nationalisme til verdensstat. Gennem ensomhed til fællesskab. Gennem ensomhed til samliv med Guddommen og de højeste energier. Gennem inkarnation efter inkarnation, men med større og større glæde og taknemmelighed.
Det store overblik får vi ikke – men vi kan blive klogere på livets mange forgreninger.
Et foredrag, hvor klodevæsener, samfundsproblemer, personlige udviklingsopgaver, krig, fred og kollektiv karma hånd i hånd giver os forståelse for en positiv udvikling – trods alt!

Steen Landsy er kursusleder og clairvoyant gennem 53 år i Kosmos Center, samt redaktør af magasinet Nyt Aspekt.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

13. april 2021