SATURN OG JUPITER KONJUNKTION I VANDBÆRERENS TEGN -ONLINE ved Kurt Lindekilde, Catrine Håkansson og Kim Pedersen -GRATIS FOR MEDLEMMER AF TFK, TFÅ og TFN

21. december 2020 - 18:00 - 21:00

GRATIS for medlemmer af TFK, TFÅ og TFN

Se op på aftenhimlen d. 21. december 2020 – årets korteste dag – og se planeterne Saturn og Jupiter stå sammen i vandbærerens tegn, en såkaldt konjunktion. Konjunktionen af Saturn og Jupiter er global og meget kraftfuld, et tegn på, at vi nu definitivt forlader fiskenes tidsalder og går ind i vandbærerens. Saturn står for den indhøstede erfaring og skelneevne, der er nødvendig for at kunne manifestere den vækst, visdom og kærlighed til helhed, som Jupiter står for, og som indvarsler vandbærerens tidsalder.

Tidens opløsende tendenser er udtryk for at gå fra én tidsalder til en ny. Som en Fugl Fønix opstår der ud af asken et helt nyt inkluderende samfund, fyldt af kærlighed og evne til forståelse af hinanden. Dette er allerede så småt i gang og vil gennem de kommende århundreder gradvist manifestere sig.

Men nogen må gå vejen først. Er du sådan en ildsjæl, som har vilje til at rydde op i dine skyggesider og lade din indre fred smitte af på dem, der følger efter?

Vi giver dig baggrunden for, at denne konjunktion er så vigtig både ud fra et historisk, et kollektivt og et personligt aspekt.

Hav dit horoskop klar, så du kan følge med i, hvilket livsområde konjunktionen berører.

Workshoppen vil bestå af meditationer, astrologiske indlæg og slutteligt et  indlæg om planeternes relation til Den Store Plan.

21. december 2020
Begivenhed Kategorier: