SAMARBEJDE MED ÅRSTIDERNES ÆRKEENGLE – FORÅRSJÆVNDØGN – Workshop ved Tonny Lang – ID: 210319TLAkfyTFK

19. marts - 18:00 - 20:30

Fredags Workshop ved Tonny Lang.
Ved årstidernes skiften er nogle af ærkeenglene særlig aktive og kommer nærmere jorden og menneskeheden i den pågældende periode. Vi har, som verdenstjenere, mulighed for at forbinde os og samarbejde med ærkeenglene og får særligt hjælp og bevågenhed fra deres højere bevidsthed og de åndelige planer de 4 gange om året, hvor årstiderne skifter og en ny periode begynder.
Denne aften, ved forårsjævndøgn, indledes med en indtuning og meditation på ærkeenglen Rafael. Der åbnes for perioden, hvor ærkeenglen er aktiv med åndelig healing til alt det nye og spirende liv på jorden. Under forløbet vil vi, igennem en fælles åndelig gruppehealing, samarbejde med ærkeenglen om at give healing til at opløse de stivnede tanke- og følelsesformer, samt de illusioner og blændværk der tynger det kollektive bevidsthedsfelt på jorden og i menneskeheden, hvori vi lever, røres og har vores væren.

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoteriske lære siden 1987. Blandt andet igennem mange år i Healer-Ringen og i en healingsgruppe på det tidligere cancer behandlingscenter, Humlegården. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige spirituelle foreninger og grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Han er forfatter til flere bøger om healing og sundhed og har arbejdet med holistisk behandling, healing og tekstforfatning i Esoterisk Healing i Skandinavien.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

19. marts