SAMARBEJDE MED ÅRSTIDERNES ÆRKEENGLE – EFTERÅRSJÆVNDØGN, Workshop ved Tonny Lang – ID: 210919TLAffyTFK

19. september - 11:30 - 14:00

kr.70 – kr.110

Søndag den 19. september 2021 kl. 11.30 – ca. 14.00, inkl. 20 min. pause i Teosofisk Forening.

Ved årstidernes skiften er nogle af ærkeenglene særlig aktive og kommer nærmere Jorden og menneskeheden i den pågældende periode. Vi har som verdenstjenere mulighed for at forbinde os og samarbejde med ærkeenglene. Vi får særlig hjælp og bevågenhed fra deres højere bevidsthed og de åndelige planer de 4 gange om året, hvor der er solhverv og en ny periode begynder.
Denne dag indledes med en intuning og meditation på ærkeenglene og efterårsjævndøgnet, der åbner for perioden, hvor ærkeenglen Michael er aktiv med åndelig healing og forløsning til alt liv på Jorden. Under forløbet vil vi igennem en fælles gruppehealing samarbejde med ærkeenglen Michael om at give healing til at opløse fastlåste livssituationer, samt de illusioner og blændværk, der tynger det kollektive bevidsthedsfelt på Jorden og i menneskeheden.

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoterisk lære siden 1987. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Han er forfatter til flere bøger om healing og sundhed og har arbejdet med holistisk behandling.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Tilmelding og Betaling:
 Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

NB! Beløbet kan betales ved indgangen, men bestil helst en billet.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

19. september
Pris: