REJSEN GENNEM DØDEN – GLÆDEN VED AT DØ – Foredrag ved Ole Therkelsen

25. februar - 19:00 - 21:30

Tirsdag den 25. februar kl. 19.00 – 21.30

Bag den fysiske verden findes en åndelig verden, hvor vi opholder os, når vi sover, og når vi er døde. Søvnen er således dødens lillebror. Set i et reinkarnationsperspektiv kan man sige, at enhver dør på det bedste og mest kærlige tidspunkt.

Martinus beskriver, hvad man oplever, når man dør som barn, ung, voksen og gammel. Den første sfære efter døden er præget af vore egne tanker og forestillinger fra den fysiske verden. Derefter modnes vi til vidunderlige oplevelser på de højere åndelige planer, der er domineret af kærlighed, følelse, intelligens og intuition. I den sidste sfære, i salighedsriget, kan man typisk huske 3-4 liv tilbage, inden man igen skal fødes ind på det fysiske plan.

Under søvnen kan vi være sammen med de afdøde. Ved vor egen tankekoncentration, bøn og meditation kan vi lære at korrespondere med afdøde og med den åndelige verden. Vi kan også på denne måde blive mere modtagelige for intuitive impulser og få en bedre forståelse af hvad livet fortæller os.

Martinus Åndsvidenskab i en nøddeskal

Videnskaben har vist, at alle forandringer i den fysiske materie er lovbundne. Martinus (1890-1981) påviser, at der også findes love for psyken og tænkningen. Viden om disse psykiske naturlove vil gøre det muligt for det jordiske menneske at få herredømme over dets mentalitet og efterhånden skabe et kærlighedens og fredens paradis på jorden.

Pris: kr. 60/100 for medlemmer/gæster.

25. februar

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer