REINKARNATION, KARMA OG DHARMA – Kursus ved Tonny Lang

9. maj - 10:00 - 16:00

Søndag den 9. maj kl. 10.00 – 16.00 1. af 2 mødegange.

De fleste kender til regression, som betyder tilbageførelse f.eks. til tidligere liv. Progression, som er det modsatte, er en fremførelse f.eks. til kommende inkarnationer. Vi vil på dette kursus studere disse spændende emner og relatere fortiden til nutiden og fremtiden set i lyset af læren om reinkarnation, karma og dharma. Vi vil arbejde med meditationer og guidninger, både til fortidige liv, som har relation til det nuværende liv og meditationer på de fremtidige udfoldelsemuligheder for vores åndelige tjenestearbejde og liv på Jorden.

Kurset er opbygget som et fordybelseskursus over to mødegange, hvor vi på den 1. mødegang arbejder med meditationer, intuninger og regressioner tilbage til et eller flere tidligere liv, der især har betydning for det nuværende liv. Gennem den proces ser vi også på karma begrebet og åbner gruppe bevidstheden for større åndelige forståelser. Disse forståelser har relation til vores individuelle liv, både dets begrænsninger og udfoldelser, samt vores prøvelser og tjenestemuligheder. Det har også relation til vores grupperelaterede åndelige udfordringer, karmiske relationer og åndelige gruppetjeneste.

På den 2. mødegang inddrager vi vores erfaringer og oplevelser fra de fortidige inkarnationer og fører dem frem til nutiden, og igennem meditationer, intuninger og guidning åbnes der op for nye oplevelser og indtryk af de fremtidige inkarnations muligheder. Der bliver også intuning på menneskehedens udvikling og på, hvordan livet bliver i Vandbærerens tidsalder. Vi studerer det åndelige begreb ”Dharma” og gennem gruppefeltes energier og de større åndelige forståelser åbnes der op for udfoldelse af den enkelte deltagers livsopgave og nuværende tjenestemuligheder, så de kommer i samklang med sjælens hensigt for inkarnationen.

Der vil på kurset blive en del meditationer og intuninger, og der vil arbejdes med gruppe regressioner og gruppe progressioner, samt enkelte healingsøvelser til balancering og integrering af energierne og de åndelige oplevelser og indtryk, der dukker op. Imellem de 2 mødegange får deltagerene mulighed for at integrere det oplevede og arbejde dybere gennem selvstudie, meditation og natlig undervisning.

Pris for begge mødedage kr. 900/1.000 for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for. Vi anbefaler at deltage begge dage med henblik på at få det bedste udbytte. Det er dog muligt at deltage en enkelt dag.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Depositum indbetales ved tilmelding: kr. 300/300 for medlemmer/gæster. Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget. Indbetaling af restbeløb ønskes senest 8 dage inden kursusstart.

Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference TL + dit navn.

9. maj

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer