PLACEBOEFFEKTEN – AT BRYDE VANEN MED AT VÆRE SIT GAMLE JEG – MARIANNE H. BIRCH

fredag den 15. februar kl. 17.00-21.00
lørdag den 16. februar kl. 10.00-14.30 og
søndag den 17. februar kl. 10.00-14.30

I workshoppen lærer du at forstå hvordan hver tanke, du tænker, hver følelse du føler, og hver begivenhed, du oplever – glædelig eller stressende – fungerer som en ingeniør over for dine egne celler, og dermed hvordan du faktisk kan styre din egen skæbne.  Dette rejser det næste spørgsmål: Hvis du med denne viden helt bevidst kan arbejde på at ændre omstændigheder i dit nuværende liv – og dette kan vi – er det så også muligt, ud fra dine egne opfattelser og overbevisninger – at programmere dine egne gener forud for de faktiske hændelser?
Alt dette kan du faktisk – hvis du er bevidst om det og ønsker det, og du kan meget mere: Hvis du kan kombinere en klar intention med en følelse, der begynder at give kroppen en forsmag på den kommende oplevelse, før den har vist sig, kan du skabe ændringer i dit liv.
Det er store ord, og de kan være svære at tage til sig; men en forståelse af de grundlæggende principper her er væsentlig for at kunne udrette så meget nyt i livet, som vi faktisk formår. Derfor vil jeg give detaljerede forklaringer på, hvordan disse naturlove fungerer, – for uden forståelse vil sindet ikke acceptere at vi ønsker at ændre os.
De tusinder af case-stories om hele eller delvise helbredelser i Joe Dispenza’s bøger viser os, at de principper han benytter sig af, ikke er grebet ud af den blå luft.
Jeg vil ikke love nogen, at de bliver helbredt på ET kursus. Vi taler her om en længere proces, nye ting vi skal lære og bringe ind i vores liv som mindre ændringer. Meget afhænger af den enkeltes vilje og evne til at gå ud på endnu ikke-afprøvede områder i sit liv. På den anden side: mindre ændringer er absolut mulige her og nu, og disse kan vise vejen til større ændringer med tiden.
Vi vil veksle mellem informationer om processen og guidede meditationer.
Det er store ord vi får fra Joe Dispenza, og det er store ting, mange mennesker oplever. Jeg kan ikke love nogen det tilsvarende – men har du lyst til at være med på rejsen for at se på det mulige?

Pris: kr. 800/ 900 for medlemmer/gæster.
I denne pris indgår et let traktement formiddage, samt fredag i pausen. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98.
Depositum ved tilmelding til workshop: kr. 300. Restbeløb kr. 500/600 betales senest den
6. februar.

Bemærk: Din plads på holdet er først endeligt reserveret, når depositum er modtaget.
Framelding senere end 8 dage før kursusstart medfører tab af depositum.
Indbetaling: reg.nr. 8401kontonr. 0001063074. Husk reference: MHB + dit navn.

Start:
15. februar - 17:00