PÅ VEJ MOD DET STORE HVIDE BRODERSKABS KONKLAVE I 2025 Foredrag ved Lene Pape

7. januar - 19:00 - 21:30

Sidste konklave i 1925 blev afholdt mellem de 2 verdenskrige. Menneskeheden sendte på dette kritiske tidspunkt et kald til Det Store Hvide Broderskab med ønske om FRED, og det satte en ny verdensorden mellem nationer og mennesker. Fredens Ånd og Syntesens Avatar reagerede på Menneskehedens kald, og samarbejdet med de tilkaldte klodehjælpere førte til, at Menneskeheden modtog impulser til oprettelsen af FN, Menneskerettigheddsdomstolen i Haag og fremvæksten af verdenstjenergrupper over hele verden. Den gode vilje i Menneskeheden har ført til et øget pres for ligeberettigelse mellem racer og køn, undervisning til alle samt ønsket om at lære hinanden at kende. Vi rejser nu verden rundt, har moderne verdensomspændende kommunikationsmidler og har fået øje på nye skævheder i Menneskeheden.

Vi står derfor over for en ny øvelse, hvor vi skal lære at forstå: Vi er een Menneskehed på samme ene klode. Næste konklave finder sted i 2025. Er vi forerunners for planen? Hvad gør vi de næste 6 år for at nå hvad vi mangler at gøre før næste konklave? Kan vi alllerede se, hvor vi er på vej hen? Hvad arbejder verdenstjenere med verden over? Lene Pape er gået på jagt i den teosofiske litteratur for at finde hjælp og guidning til foredraget.

Pris: kr. 60/100 kr for medlemmer/gæster.

7. januar

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer