OPGRADERING I ESOTERISK HEALING VED TONNY LANG

19. maj - 10:00 - 17:00

Søndag den 19/5 kl. 10 til 17

De 2 opgraderingdage er: Søndag den 19/5 og søndag den 11. august

Opgradering i Esoterisk healing.

Undervisningen er målrettet til nuværende og tidligere kursister i Esoterisk Healing, så der gives mulighed for at kunne deltage på den Esoteriske Healingsuddannelses modul 2, der starter til efteråret 2019.

På disse dage vil der arbejdes med at vække hjertebladene dybere og styrke hjertets energi til større tjenestemuligheder for Planen og for Jorden og menneskeheden.

NB. Tidligere kursister i Esoterisk Healing har mulighed for at få genopfrisket og opdateret deres healingsfærdigheder med rabat på 200kr/dag på de 2 dage.

Emnerne her er åndelig udvikling, gruppesamarbejde, rette menneskelige relationer og livet i den nye tid, samt sjælskontakt og telepatisk kontakt.

Der undervises i Den Egoiske Lotus i kausallegemet og i forståelse af skytsånden og dennes arbejde, samt i metoden for synkroniserende og korresponderende healing via centrene.

Vi kommer til at arbejde med legemerne til større personligheds integration gennem ret tænkning, ret tale og ret handling. Vi vil arbejde fordybende med at åbne for en udfoldelse af sjælens energi til at kunne blive mere sjælsgennemstrømmede og mere harmløse i hele personligheden.

Praktiske oplysninger

Tid: kl. 10.00 – 17.00 begge dage.

Pris: kr.450 / 500 for medlemmer/gæster pr. kursusdag (halv pris for tidligere deltagere i Esoterisk Healing) I prisen indgår et let traktement formiddag og eftermiddag. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98.

Betaling beløbet Indsættes, så det er på vores konto senest onsdag før den pågældende kursusdag.

Indbetaling: reg.nr. 8401 kontonr. 0001063074 Husk reference TL og dit navn

Om underviseren:

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoteriske lære siden 1987. Blandt andet igennem mange år i Healer-Ringen og i en healingsgruppe på det tidligere cancerbehandlingscenter Humlegården. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige spirituelle foreninger og grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Er desuden forfatter til flere bøger om healing og sundhed og arbejder til dagligt med holistisk behandling, healing og tekstforfatning i Esoterisk Healing i Skandinavien: www.esoteriskhealing.net

19. maj