MIN SØGEN EFTER LYKKEN OG SANDHEDEN OM LIVET – Online foredrag ved Lisbeth Ejlertsen ID: 210309LEJfonTFK

9. marts - 19:00 - 21:30

kr.70 – kr.110

Online Tirsdags Foredrag.

Lisbeth Ejlertsen er søgende fra det inderste i sit hjerte. Hele livet har hun været optaget af spørgsmålene:

• Hvem er vi som mennesker?
  • Har livet et formål?
  • Hvordan opnår man at leve lykkeligt?

I bogen “Indiens Spirituelle Visdom” deler Lisbeth oplevelserne på sin rejse i 1994, hvor hun drog til Indien for at udforske netop disse spørgsmål – siden er det blevet til 25 rejser dertil.
Lisbeths indre ledte hende til indiske guruer og en helt særlig palmebladsastrolog. Om guruerne siges det, at de har adgang til andre planer i universet, og Lisbeth havde tidligere læst, at man i Indien kunne få ”læst sit palmeblad”, der efter sigende indeholder alle oplysninger om én. Hendes oplevelser i Indien var så dybe og livsændrende, at hun endte med at skrive en bog om dem – hun følte en dyb forpligtigelse til at dele sine oplevelser med andre i Vesten.

Under dette foredrag vil Lisbeth dele sine oplevelser, og der vil blive rig lejlighed til at spørge og samtale. Som afslutning vil Lisbeth guide en Heartfulness meditation – for de som måtte have lyst.

Lisbeth har praktiseret Heartfulness de sidste 25 år og er i dag træner i denne meditationsmetode. Lisbeth Ejlertsen er oprindelig ingeniør. Efter 7 år skiftede hun kurs og har som selvstændig gennem mange år bl.a. arbejdet som billedkunstner, traume terapeut, udvikler og underviser af egne workshops om ”Flow” samt skrevet og udgivet bøger – i dag med eget forlag: FlowLab. I 2008 slog Lisbeth en ”kolbøtte” med sin bil, som gav anledning til en ny retning i hendes liv.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.
Bemærk: Din plads er først reserveret, når beløbet er modtaget.
Deltagerne vil modtage en invitation med et link.

9. marts
Pris:
kr.70 – kr.110

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet medlem Online
DKK 70.00