MENNESKETS SITUATION OG OPGAVER I VOR TID, OG HVORFOR VI OPLEVER PANDEMIER NU OG I FREMTIDEN, foredrag ved Tonny Møller – ID: 210928TMØffyTFK

28. september - 19:00 - 21:30

Tirsdagsforedrag den 28. september kl. 19.00 – ca. 21.30, inkl. 20 min. pause.

Vi har gennem mange år levet i forstandskulturens tidsalder, og dens udvikling er endnu ikke afsluttet. Der bliver stadig gjort store opdagelser og opfindelser og uendelige mængder af intelligenskraft bliver brugt på at tilfredsstille alle vores fysiske og legemlige behov og krav – herunder også bekæmpelse af epidemier som Covid-19.

De færreste mennesker kan i vor tid som f.eks. Steiner skue ind i de åndelige verdener. Til gengæld har vi mulighed for at udvikle vores selvbevidsthed og vort individuelle jeg til nye højder.

Menneskets åndelige opgaver i vor tidsalder og for fremtiden er at bruge viljen til at handle og virke for skabelsen af bevidste fællesskaber af selvstændigt tænkende mennesker. Tonny Møller berører desuden emner som pandemier.

Tonny Møller har i de sidste 35 år interesseret sig for spirituelle/åndelige emner og har praktiseret astrologi, kropsterapi og healing. Han skriver desuden artikler og holder foredrag om åndsvidenskab. Han er uddannet Totum kropsterapeut og uddanner sig aktuelt til antroposofisk heilpraktiker. Læs mere: https://skriverbank.wixsite.com/sardes/tonny-s-h-moller

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

28. september