MENNESKET SOM GUDERNES SKABERVÆRK v. Tonny S. H. Møller

12. februar - 19:00 - 21:30

Vi og den Jord vi lever på er blevet skabt. Skete det ved Big Bang eller skete det som Biblen siger: “I begyndelsen skabte Gud Himlen og Jorden”?

Big Bang er et ydre fysisk forklaringsforsøg, mens Biblen prøver at forklare et åndeligt syn på, hvordan Jorden og mennesket blev skabt. Ved hjælp af åndsvidenskaben kan der gives en meget dybere forklaring på, hvordan vi og Jorden blev skabt og hele tiden genskabes. Hvordan det levende åndelige bag planeterne har skabt og fortsat skaber mennesket lige fra fostertilstanden og gennem livet.

Selv hver nat gennemtrænges vi af højere åndelige væseners healende kraft, så vi vågner mere friske næste morgen.Alle dele af os, selv vores åndelige jeg, har vi fået fra disse væsener, og vi har derved fået muligheden for at være medskabere af vores egen fremtid.

Ved at fordybe os i den viden, kan vi blive bevidste om vores ansvar som mennesker, og dog samtidig vide, at alt er såre godt, fordi vore skabere er en del af os, såvel som vi er en del af dem.

Intentionen med foredraget er at åbne op, skabe brecher i den jordiske mentalitet, hvor lys kommer ind, så vi gradvis kan se, at i stedet for at alt har en materiel årsag, så erkende, at intet materielt er årsag til noget. Alt er et åndeligt skaberværk, skabt af guddommelige hierarkiers varme og lys. Alt er åndeligt struktureret lys og varme, fortættet til stof.

Om foredragsholderen: Tonny Møller har interesseret sig for spirituelle/ åndelige spørgsmål de sidste 35 år. Har praktiseret alternativ behandling, bl.a. astrologi, kropsterapi, healing, m.m. Skriver artikler og holder foredrag om åndsvidenskab. I det ydre liv arbejdet som pædagog og institutionsleder i mange år.

Se mere på: https://skriverbank.wixsite.com/sardes

12. februar