MANIFESTATION AF DEN 7. STRÅLE Workshop – ved Kjeld Salomon Sørensen og Tonny Lang – MAX 8 DELTAGERE

7. juni - 10:00 - 16:00

Søndag den 7. juni kl 10.00 – 16.00

Læren om de 7 stråler kan være et livslangt studie. Dagen her kan give en lille aperitif på dette meget store emne. Der vil være teori om samtlige 7 stråler, og vi vil fokusere på, hvordan de øvrige 6 stråler støtter op om, og er en forudsætning for manifestation af den 7. stråle. Vi vil arbejde med 7. stråle aktiviteten ved hjælp af både teori, meditation og praktiske øvelser. I den esoteriske litteratur betones, at det er vigtigt at arbejde i grupper og med meditation, og vi vil i dag meditere sammen på at åbne bevidstheden for større åndelige forståelser for samarbejde og menneskehedens udvikling. Workshoppen er tænkt som en inspiration til dig, og du vil få en række praktiske tips til at forstå, hvad du kan gøre for at fremme samarbejdet med energien i den nye tidsalder – ét skridt ad gangen.

Pris for workshoppen kr. 380/450 for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the og let traktement. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98.

Indbetaling senest 8 dage inden kursusstart. Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference KT + dit navn.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.

7. juni
Begivenhed Kategorier:
,

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer