« All Begivenheder

LYSETS FORTROP Forvandlingen af ekkoet fra Atlantis Seminar på letforståeligt engelsk – William Meader

17. november - 10:00 - 18. november - 17:00

Lørdag – søndag den 17. og 18. november kl. 10.00 – 17.00

De kriser, menneskeheden står over for, minder i utrolig grad om de begivenheder, der bestemte det gamle Atlantis skæbne. I den fjerne fortid var drivkræfterne i et civiliseret liv individualisme og ukontrolleret begær. Konsekvensen var, at der opstod en social ulighed, separatistiske holdninger og en omfattende materialisme. Og skønt Atlantis hører vores fjerne forhistorie til, giver det et rungende ekko i nutidens verden. Men ulig det katastrofale endeligt, der overgik det gamle land, er der grund til håb om et helt andet resultat i dag. I de sidste mange år er utallige sjæle fra den indre ashram kommet i inkarnation. Som gruppe kendes de som Lysets fortrop, og de repræsenterer alle de mennesker, der bevidst går vejen og søger at bringe lyset ind i verden. De kaldes ofte den nye gruppe af verdenstjenere, og denne gruppe er i sandhed håbet for og løftet om fremtiden. Det moderne samfund står nu over for en mulighed, som er helt uden sidestykke. Det er en prøvelsernes tid, hvor vi testes for, om vi kan løfte os op over ekkoet fra fortiden og hjælpe med ’at føde’ en ny og gryende tidsalder. Nutidens fortrop hjælper menneskeheden hermed. De er også fortrop for hierarkiet af mestre, som skal komme i inkarnation – en begivenhed der ikke er foregået i utallige årtusinder. I denne weekends seminar vil vi beskæftige os med, hvad denne gruppe er, og den kraft den har i forhold til menneskehedens fremtid. Vi vil også se på de kræfter, der er rettet mod dens bestræbelser, ikke mindst det separatismens kætteri, der er så tydelig på både de sociale, politiske og religiøse områder. Når vi bliver i stand til klogt at styre os igennem sådanne udfordringer, vil menneskeheden sikkert kunne tage sin guddommelige arv på sig. Det er en stor glæde for os at invitere jer til at deltage i denne weekend. Det er relevant, og I vil blive opslugt af emnet. I vil høre om forskellige færdigheder og teknikker, som kan forøge jeres evne til at være mere effektive fortropper på dette afgørende punkt i menneskets historie. Vi håber I vil være med.

Om William Meader: William Meader har i mere end tyve år studeret og undervist i den tidløse visdom. På dette kritiske tidspunkt i menneskets historie understreger William Meader betydningen af at blive “praktisk mystiker.” For ham er en praktisk mystiker én, der i sit indre er bevidst om sjælen og dens intention, og udadtil bidrager til menneskehedens opløftelse. ”Praktisk mystik” siger William Meader, er en tilgang til det åndelige liv, der blander livets ”mystiske” dimension med fornuft og praktisk handling. Som en eksemplificering af den praktiske mystik, viser han, hvordan denne tilgang til spiritualitet er mulig for alle.

For mere information se: Wiliam Meader

Pris: kr. 1.100/1.200 for medlemmer/gæster

Tilmelding nødvendig til: Anne Pedersen e-mail: annemptf@gmail.com eller tlf. 22 97 64 40.

Depositum ved tilmelding: kr. 400. Restbeløbet kr. 700/800 bedes indbetalt senest 8.11.

Depositum tilbagebetales ikke ved framelding senere end den 8.11.

Indbetaling: reg. nr. 6493 konto nr. 202 8067. Husk reference: WM + dit navn. Arrangeret i samarbejde med Sophias Rose www.sophiasrose.dk

Astrological Readings

While in Denmark, William will be offering esoterically interpreted astrological readings. Called the Astrology of the Soul, this form of reading is designed to reveal the Soul’s purpose. In addition, it indicates how the personality (ego) tends to inhibit the Soul and reveals the means to overcome such tendencies. Readings are one hour in length, and a recording is provided. Appointments available by request.

Please contact Anne Sommer at anne_sommer@mail.dk, or telephone: 43906201

Readings will be done at: Laestedet 33, Dk2670 Greve.

As an alternative, the reading can be done by Skype.

Start:
17. november - 10:00