LYS OG FARVETERAPI I PAGT MED NATURENS EGEN HELBREDELSE – Foredrag ved Uffe Rudebeck

20. oktober - 19:00 - 21:30

Tirsdag den 20. oktober kl. 19.00 – 21.30

Livet på jorden er helt og aldeles afhængigt af solens stråler og de forskellige frekvenser/ farver, som den indeholder.

Hver solopgang signalerer myriader af aktiviteter i livet på planeten: Blomster åbner sig, mennesker og dyr vågner, jorden fyldes med liv, og en ny dag begynder. Farven solgul repræsenterer dagen, blå – himlen og grøn – planeten selv. Slutningen på dagen begynder med rød-orange fra solnedgangen og skifter gradvist til nattens mørkeblå, som igangsætter en dvaletilstand på planeten, der regenereres, beroliges og fornyes.

Ligesom lysets transition fra den ene ende af spektret med rød til den anden ende med blå, således følger livet samme spektrum og påvirkes derfor til den naturlige cykliske aktivitet, som karakteriserer livet selv.

Lys og farveterapi er blot een af naturlige, billige og videnskabeligt beviste terapier, som vi kan udnytte mere effektivt i vores hverdag. Kom og bliv lidt klogere på, hvordan naturen helbreder, harmoniserer og re-vitaliserer os.

Uffe Rudebecks optagethed af energi og magi har ledt ham til yoga, meditation, studier af gammel visdom, helsevidenskab, undervisning og senest til, hvordan man praktisk kan implicere disse faktorer til dagligdags og effektive værktøjer.

Han er optaget af at skabe rum, hvor regenerering, kreativitet, ro og stilhed gøres mulige i en kombination af visdom og videnskab. Han begejstres for initiativer, som gør, at mennesker kan hjælpe sig selv, vokse, heles og gro.

Pris: Kr. 60/100 for medlemmer/gæster.

20. oktober

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer