LUCILLE CEDERCRANS LÆR AT LEGEMLIGGØRE VISDOMMEN – Kursus ved Eva Lassen – AFLYST

24. oktober - 10:00 - 25. oktober - 16:00

Lørdag den 24. oktober – søndag den 25. oktober kl. 10.00 – 16.00

Dette kursus er det første i en kursusrække som har til formål at føre deltagerne ind i det verdensbillede, der præsenteres i Lucille Cedercrans’ værker, så man bliver i stand til at anvende det lærte i dagligdagen.

Al discipelskab begynder med selverkendelse og selvudvikling, så det er naturligvis et væsentligt element, men det standser ikke her. Legemliggørelse af det tillærte, sjælskontakt og anvendelse af principperne i tjeneste for menneskeheden er det endelige mål for et seriøst arbejde med værkerne.

Dette weekendkursus er en enestående chance for ”i et snuptag” at tilegne sig de helt grundlæggende begreber i det verdensbillede, der ligger til grund for alle former for åndelige studier. Det gør sig gældende hvad enten man kalder det åndsvidenskab, den tidløse visdom, teosofi, esoterisk lære, visdom, New Age eller andre betegnelser. Det er desuden en enestående mulighed for at være med til at definere, hvordan undervisningen skal fortsætte.

Kurset er tilrettelagt af den studiegruppe – Lucillegruppen – som i de seneste år har gennemført et intensivt studie af Lucille Cedercrans’ hovedværk Sjælens Natur.

Gruppens medlemmer vil være til stede under kurset og give deres erfaringer om arbejdet i en studiegruppe videre.

Pris: for hele kurset 500/600 kr. for medlemmer/gæster I denne pris indgår kaffe, the og et let traktement. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, tilmelding@teosofiskforening.dk Det fulde beløb bedes indbetalt senest 10 dage før kurset af hensyn til kursets gennemførelse.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Indbetaling: reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference EL + dit navn.Ved framelding tilbageholdes 100 kr til administration.

Start:
24. oktober - 10:00
Slut:
25. oktober - 16:00
Begivenhed Kategorier:
,

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer