LIVETS INDRE DIMENSIONER Studiekredsen ”Den esoteriske skole”

24. februar - 10:30 - 16:00

Med udgangspunkt i Niels Brønsteds Esoteriske Skole vil vi fortsætte studiet af Livets Indre Dimensioner. Undervisningen er optaget på Dvd. Vi ser afsnittene enkeltvis og debatterer herefter Niels Brønsteds undervisning. Vi er startet nøjagtigt som på skolen med esoterisk filosofi, der giver en indføring i alle de esoteriske grundbegreber: den esoteriske skabelsesberetning, menneskets opbygning, fødsel og død, reinkarnation og karma, indvielsesvejen, discipelskabets vej, bevidsthedens udvikling, kosmologi, den esoteriske verdenshistorie, den indre verdensstyrelse og devariget. Vi er færdige med menneskets opbygning samt fødsel og død. Nye deltagere kan låne Dvd 3 og 4 om disse emner, som er vigtige for det videre forløb. Vi begynder hver gang med at meditere, således at vi bliver fortrolige med den okkulte meditation.

Alle er velkomne, uanset om man kender noget til den esoteriske lære, eller man har gennemgået skolen en eller flere gange. Vi håber rigtig mange – uerfarne såvel som erfarne vil berige gruppen med deres tilstedeværelse, så vi kan få en god og lærerig debat om ”Livets skjulte sider”.

Pris: 60/80 pr. gang for medlemmer/gæster

Prisen er incl. et let traktement. Frokost medbringer man selv.

Evt. spørgsmål til: annemp09@gmail.com eller tlf. 2297 6440

24. februar