LIVET – DIT SPEJL – SØREN GRIND

26. februar - 19:00 - 21:30

Den mest fundamentale kursændring i al personlig og menneskelig udvikling er at gøre sig fri af de forestillinger, tanker og følelser, der binder os til rollen som offer. Bevidstgørelsen om vores eget ansvar åbner døre til en lysere skæbne, bedre relationer og sundere helbred.

Med udgangspunkt i Martinus åndsvidenskab – der giver et overblik over livets bærende logiske og kærlige struktur – tilbydes der, ved hjælp af udviklingstanken, via reinkarnation og karma, en større forståelse for vor personligheds udvikling, for kriser i relationer og for hvordan vi skaber fysisk og psykisk sundhed. Med beskrivelsen af overbevidstheden, hvor vi lagrer alle erfaringer og talenter fra liv til liv, gives en dybere indsigt i livets karmiske skæbnespil og vores muligheder til forandring.

Foredraget udbydes til: kr. 60/80 medlem/gæst

Sören Grind, født 1954, arbejder som aut. psykolog. Mellem 1984 og 2014 drev han sammen med Solveig Langkilde kursusgården Solsökehem i Dalarna, Sverige, med kurser i Martinus kosmologi og personlig udvikling. Siden 1980 har han været foredragsholder og kursusleder rundt om i Skandinavien. I 2015 flyttede de til Klint, Nykøbing Sj., hvor Sören har psykologpraksis, www.dynamiskbalance.dk, og arbejder med undervisning på Martinus Center. Sören er forfatter til to bøger i kosmisk psykologi: Livet – dit spejl og Livet – et spørgsmål om kærlighed.

Se mere på: www.martinusshop.dk

26. februar