KOSMISK ILD STUDIEGRUPPE

14. februar - 18:00 - 20:30

Sæsonstart torsdag den 17. januar kl. 18.00 – ca. 20.30 Derefter torsdage i ulige uger til og med den 6. juni.

Fra kl. 18.00 – ca. 19.00 repeterer vi første del af bogen. Fra ca. kl. 19.00 – ca. 20.30 fortsætter studiekredsen.

Vi er kommet til Anden del, stykke D, Tankeelementaler og ildelementaler. Pkt. IV: Menesket, en skaber i mentalt stof Pkt. 2 Bygning af tankeformer i de 3 verdener side 877. ”Meget af det, som har en ulykkelig karakter i verden, kan føres direkte tilbage til menneskets forkerte manipulation af mentalt stof ..” ”Der er opstået misforståelser med hensyn til formålet med universets vitale væsker, og det har, ligesom visse forvrængninger af det astrale lys, forøget lidelserne og fremkaldt et underordnet eller sekundært blændværk eller afspejlet lys, som intensiverer den maya, der allerede er skabt.”

REPETITION. Vi skal i gang med Anden del, Sindets ild, stk. VII. Hvorfor er evolutionen cyklisk? Side 281. Nysgerrig? – så vær med en aften og se om det er noget for dig.

Information og tilmelding: Lene Clausen tlf. 21 49 30 74 eller L.Clausen@om108.dk

14. februar