AFLYST – KORNCIRKLER, STJERNEFOLK OG PYRAMIDER – Foredrag ved Jørgen Moranis – ID:210119JMOffnTFK

19. januar - 19:00 - 21:30

Ny dato: 5. oktober 2021.
Tirsdags foredrag ved Jørgen Moranis.

Aftenen indledes med en meditation. Foredraget vil give en beskrivelse af den research, der ligger til grund for spændingsromanen ”Nøglen til korncirklerne”. Idéen til bogen kom til ham i en meditation.
Jørgen Moranis har været i Wiltshire, England og studeret korncirkler, og i foredraget vises hvordan udførelsen af korncirklerne er sket. Konklusionen beviser, at de ikke er menneskeskabte.
I Visoko, Bosnien har han mærket både Solens, Månens og Kærlighedens pyramide energier og gennem meditation har han fået beskeder ned fra Arcturus stjernefolket, som er det folk, der laver korncirklerne.

Jørgen Moranis er oprindeligt uddannet filmtekniker og fotograf.  Han har siden barnsben haft spirituelle oplevelser. Kontakten til den åndelige verden var i mange år ufrivillig og forstyrrende, men han har lært at styre den og bruger i dag sine spirituelle evner som clairvoyant til at hjælpe andre og som inspirationskilde til et spændende forfatterskab. På hans hjemmeside finder du mere information om hans bøger på www.indianhawk.dk

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.

Betaling: Beløbet betales ved indgangen. Her gælder princippet først til mølle.

19. januar