KABBALAH GRUNDKURSUS – Kursusrække ved Kim Pedersen

5. september - 10:00 - 16:00

Lørdag den 5. september – søndag den 6. september kl. 10.00 – 16.00.

At værdsætte livets øjeblikke – Kursusrække over 4 weekender.

Kabbalah handler om at modtage et budskab og give det videre. Når noget eller nogen åbenbarer sig for os, har det ofte den eftervirkning at vække inspiration, forundring og glæde. Måske frigiver budskabet ligefrem en vilje til at være smuk og modig.

Vi tager på en rejse hen over de forskellige traditioner i Kabbalah og slutter vores rejse i den hermetiske Kabbalah. Vi vil i løbet af fire kurser undersøge en række af de mange mysterier, som har været med til at inspirere verden i flere århundreder.

Første kursusweekend 5. – 6. september 2020.

Vi begynder med det grundlæggende – træet, som er med til at skabe Kabbalahens skelet. Hvilke livsområder er med til at forme Livets Træ? Hvilken betydning har dets søjler og triangler? Hvilke vitale kræfter kan vi finde i træets tre sjælsaspekter og fire verdener? Vi gennemgår de elleve sephirother og sætter dem i forhold til kroppen og sætter kroppen i forhold til sjælen og personligheden.

Pris: kr. 800/1000 pr weekend for medlemmer/gæster.

Kurserne kan tages enkeltvis eller samlet. I denne pris indgår kaffe, the og et let traktement. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk Beløbet bedes indbetalt senest 8 dage før kursusstart af hensyn til kursets gennemførelse.

Bemærk: Din plads er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Indbetaling: reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference BKP + dit navn. Ved framelding tilbageholdes 100,- kr til administration.

Se mere på: Kabbalah

5. september

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag