ONLINE – KABBALAH GRUNDKURSUS – Kursusrække ved Kim Pedersen – ID:210109BKPkonTFK

9. januar - 10:00 - 10. januar - 17:00

kr.500 – kr.700

4. kursusweekend – At værdsætte livets øjeblikke

Kabbalah handler om at modtage et budskab og give det videre. Når noget eller nogen åbenbarer sig for os, har det ofte den eftervirkning at vække inspiration, forundring og glæde. Måske frigiver budskabet ligefrem en vilje til at være smuk og modig.
Vi tager på en rejse hen over de forskellige traditioner i Kabbalahen og slutter vores rejse i den hermetiske Kabbalah, hvor vi forbliver under forløbet. I løbet af fire kurser undersøges en række af de mange mysterier, som har været med til at inspirere verden i flere århundreder.
Fjerde kursus handler om den øverste triangel i Livets Træ, hvor vores dybeste vilje genkender sine kræfter. Vi lærer om antahkaranaen, som indvier os i vores kreativitet og skelneevne. Hvordan lærer vi at modtage, så vi kan forstå vores blokeringer? Hvordan omfavner vi vores nærhed og gør den til vores ven, så vi kan skabe forståelse mellem hændelser og måske ligefrem høste visdom? Er det overhovedet muligt at være i os selv?

Kim Pedersen er foredragsholder og har været igangsætter for en række grupper, der arbejder med åndsvidenskab og spiritualitet i både Norge og Danmark. Han er formand for Teosofisk Forening Aalborg og har i mange år beskæftiget sig med en bred vifte af forskellige åndsvidenskabelige områder, studeret kristen mystik og har startet Kabbalahskolen Qibel. Desuden har han fungeret som medie i omkring femogtyve år – har arbejdet med astrologi i tyve år og har startet astrologiskolen Attitude Astrologi samt det nordiske meditationsarbejde. Se nærmere på hjemmesiden: www.bkimpedersen.dk

Pris: 800/1.000 kr. for medlemmer/gæster. I prisen indgår kaffe, te og lette traktemen­ter. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

Start:
9. januar - 10:00
Slut:
10. januar - 17:00
Pris:
kr.500 – kr.700

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter are no longer available