HVAD BYDER DU HJØRNEHUSENES UVENTEDE GÆSTER? – Kursus ved Kim P. Pedersen – Google Meet

2. maj - 3. maj

Lørdag den 2. maj og søndag den 3. maj kl. 9.30 – 16.30. Første af to weekender.

Vi mødes begge weekender online på Google Meet. Vi vil fordybe os i de fire hjørnehuse ud fra eksoterisk, esoterisk og hierarkisk astrologi. Tydningsværktøjerne bliver teosofien, kabbalahen, livets træ og tarotten.

Vi vil give nogle bud på, hvad der sker, når de store planeters transit går i konjunktion med akserne. Du vil få et godt indblik i, hvordan det har påvirket og påvirker dit og de andre kursisters liv. Måske ændrede du totalt kurs? Du blev skilt? Fik ny partner? Du blev frigjort fra gamle inkarnationer?
Når du skifter job eller går på pension, er MC-aksen og 10. hus. med dine drømme og visioner involveret. Det er her, du træffer mulige karrievalg. Da du fandt spiritualiteten, var det Ascendanten, sjælens mål, der blev aktiveret. Hvad med din krop? Er der sket en forandring? Det kan også ses på Ascendanten og 1. hus. IC-aksen og 4. hus fortæller om familieforhold og din bolig. Nye kollegaer og venner afspejles i Descendanten og 7. Hus. Vi vil se nærmere på Ascendant- og Descendant herskerne. Vi vil kigge på Månens placering, og måske dukker gamle venskaber fra tidligere liv

Første weekend 2.og 3. maj kl. 9.30 – 16.30
Her stiller vi nogle spørgsmål til horoskopet. Hvorfor valgte jeg netop den familie? Var det af karmiske årsager, at de havde lovet at hjælpe mig ind i livet og give mig den opdragelse, der gjorde det muligt, at jeg kan realisere mine ånds- og sjælsformål? Var det af karmiske årsager, at jeg
fik netop denne fysiske lidelse eller sygdom? Er min partner og mine venner gamle bekendte fra tidligere liv? Spørgsmål til din sjæl- og åndsformål er der sikkert mange af? Månen er sjælens fængsel. Progressiv Måne flytter sig ca. 12 grader pr. år, og den åbner hele tiden porten ind til sjælens virke i tidligere liv. Solen, personligheden, må hele tiden finde kreative løsninger for at rydde op efter sjælen i dens gamle inkarnationer. Det menes også, at Sol-Måne- aksen er forbundet med indvielser eller bevidsthedsudvidelser.

Hvilken indvielse er du mon i gang med?

Vi vil undersøge de forskellige hus- og planetherskere og invitere Livets Træ med tarotkortene ind. I den aktuelle situation på Jorden er vi næsten kollektivt over hele planeten sendt hjem i 4. Hus. Vi vil vende dette tema. Hvad skal vi lære af Covid-19? Hvorfor er du hjemme? Hvad siger dit 4. hus lige nu?

Velkommen til en spændende weekend. Max 20 deltagere

Ved tilmeldingen har du mulighed for at opgive dine astrologidata: navn, fødselstidspunkt og fødested, så Kim kan have dit horoskop klar til PowerPoint i undervisningen.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98

Pris: 690/890kr medlem/gæst pr. weekend

Medlem af Teosofisk Forening i København, Ålborg og Telemark samt Esoterisk Norden.

Indbetaling: Reg.nr. 8401 kontonr. 000 1063 074.

Husk reference KP1 + navn til den første weekend den 2.og 3. maj og KP2 + navn til 2. Weekend den 27 og 28. juni.

Når du er tilmeldt og har betalt kurset, sender Kim en mail med kursusmaterialet og du får et link, som giver adgang til kurset. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive til kim@kimbpedersen@.dk

NORGE
Pris: 900/1050 Nkr pr. Weekend.
Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk
Indbetaling: Efter tilmelding vil Sys sende Kims norske kontonummer, som du overfører pengene til.

Start:
2. maj
Slut:
3. maj

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer