HVAD BYDER DU HJØRNEHUSENES UVENTEDE GÆSTER? – Kursus ved Kim P. Pedersen – Google Meet

27. juni - 09:30 - 28. juni - 16:30

Anden weekend 27.og 28. juni kl. 9.30 -16.30

ASCENDANTEN, SJÆLSMÅL, KROPPEN, MASKEN, SAMARBEJDSEVNER

Dette er nogle af de overskrifter, der sættes på første hus, sjælens mål, og 7. hus, samarbejde og aftaler.

Vi begynder med Ascendanten og kigger på, hvordan den gennem den eksoteriske hersker arbejder med personligheden. Vi ser på sjælens eget liv i den esoteriske hersker og sjælens relation til det højere selv også kaldet den indre triade. Dette belyses gennem Livets Træ og tarotkortene. Descendanten er porten med Tærskelens Vogter og Nærværelsens Engel.

Vi kigger på deres arbejde på vores livsvej og de udfordringer, de har givet os. Vores samarbejdsevner og vores kortere/ længere venskaber kan aflæses i dette punkt i horoskopet. Vi kender bemærkninger:

”Har jeg ikke set dig før?” og ”Hvor kender jeg dig fra?”. Spørgsmål, der bliver stillet, når du møder nogen fra sjælens univers eller tidligere liv. Det er nogle af de spørgsmål, vi vil stille denne weekend og specielt til Descendanten.

Undervisningen tager udgangspunkt i, at deltagerne har kendskab til astrologi og åndsvidenskab, da der vil blive brugt en bred vifte af åndsvidenskabelige kilder. Som eksempler i undervisningen vil Kim inddrage deltagernes horoskoper. Han vil bestræbe sig på at komme rundt om dem alle, men kan ikke love det.

Kim vil også guide meditationer visualiserings- og healingsøvelser. Velkommen til to spændende weekender.

Weekenderne kan tages enkeltvis eller samlet. Max 20 deltagere.

Ved tilmeldingen har du mulighed for at opgive dine astrologidata: navn, fødetidspunkt og fødested, så Kim kan have dit horoskop klar til PowerPoint i undervisningen.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98

Pris: 690/890kr medlem/gæst pr. weekend

Medlem af Teosofisk Forening i København, Ålborg og Telemark samt Esoterisk Norden.

Indbetaling: Reg.nr. 8401 kontonr. 000 1063 074.

Husk reference KP2 + navn til 2. Weekend den 27. og 28. juni

Når du er tilmeldt og har betalt kurset, sender Kim en mail med kursusmaterialet og du får et link, som giver adgang til kurset.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at skrive en mail til kim@kimbpedersen@.dk

NORGE
Pris: 900/1050 nkr pr. Weekend.
Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk
Indbetaling: Efter tilmelding vil Sys sende Kims norske kontonummer, som du overfører pengene til.

Start:
27. juni - 09:30
Slut:
28. juni - 16:30

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer