AFLYST – HVAD BRINGER 2021 AF MULIGHEDER OG UDFORDRINGER? Workshop ved Susanne Taylor – ID:210123STAkfyTFK

23. januar - 11:00 - 15:00

kr.600 – kr.650

WORKSHOPPEN er flyttet til d. 4. september.

Tarotoplæg med tydning.

Workshop ved Susanne Taylor.

Lørdag den 23. januar kl. 11.00 – 15.00.

Få et glimt af fremtiden med 3 spændende tarotoplæg.

1.Det store astrologiske oplæg: Måske ved du en masse om astrologi, måske lidt eller intet ud over dit eget stjer­ne­tegn. Det er ikke noget krav, at du absolut skal studere astrologi for at vide mere end det. Jeg går lidt mere i dybden omkring hvert af de 12 livstemaer og kvaliteter, som du kan bruge året rundt. Vi lægger en magisk cirkel med 12 kort. Få et glimt af dit nye år.
2.Det spirituelle oplæg: Hvis du er i gang med en uddannelse eller et projekt, som er målrettet mod åndelig vækst eller lignende, så har du sikkert også en fornemmelse af, at der er højere magter, som måske giver et bidrag eller impulser til dig. Til dette oplæg benyttes kun kort fra den store Arkana. Træk fire kort. Jeg lærer dig hvordan.
3.Kom tæt på dig selv: Hvad kan du tiltrække af goder? Du lærer at bruge dine intuitive evner og kort på denne lette måde. Et kort kan sige mere om dig, end du aner. Der er hemmelige metoder og tråde, der forbinder den lille og den store Arkana, som uddybes i dette ene kort. Lær hvordan. I dine hænder vil blive lagt de nøjagtige resultater af dine egne tanker.

Du skal have kendskab til den lille og den store Arkana, da kurset henvender sig til let øvede.

Som undervisningsmaterialet benyttes Susanne Taylors bog: ”TAROT, kort og godt”. Bogen kan købes på undervisningsdagene til favoritprisen 225 kr. Der undervises efter Crowley-Harris Thot tarotkort, men du er velkommen til at medbringe dine egne tarotkort (deck 78 stk).

Susanne Taylor lægger kortene på bordet!- I mere end 30 år har hun bidraget med sin viden inden for alternativ spirituel vækst og personlig udvikling som astrolog, tarotmester, brevkasseredaktør og underviser. Susanne Taylor har udgivet sine egne tarotkort/pilgrimskort med tegninger af Lone Sergerlin og med  guiden ”Sjælens ressourcer”.  Se mere på info@susannetaylor.dk

Pris:
600/650 kr. for medlemmer/gæster:
I prisen indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget. OBS max 10 deltagere
Hvis workshoppen bliver overtegnet, oprettes en venteliste, men det kræver du skriver en mail til:
tilmelding@teosofiskforening.dk     Husk: Oplys mail, navn og tlf.nr.

23. januar
Pris:
kr.600 – kr.650
Begivenhed Kategorier:
,

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Medlem
DKK 600.00