HERKULES – DE 12 ARBEJDER – Online Kursusforløb ved Lene Pape – ID: 210327LPPkonTFK

27. marts - 10:00 - 16:00

kr.450 – kr.500

Lørdag d. 27. marts kl. 10:00 – 16:00.

Der er fokus på Herkules arbejde i stjernetegnene Vægten og Skorpionen, hvor han henholdsvis tilfangetager det Erymantiske vildsvin og tilintetgør den Lernæiske hydra.
Vi arbejder med forståelsen af den gamle visdom, der er skjult i himlens og stjernebilledernes myter. Vi konfronteres denne lørdag med de store valgkriser og store prøver med illusionens slange. Vi testes nu virkeligt på indvielsesprøverne, og gør os klar til de større indvielser.

Nye er velkomne til at hoppe på kursusrækken (6 lørdage d. 30/1, 13/2, 27/3, 17/4 og 15/5).

Lene Pape er uddannet fysioterapeut og har været selvstændig med klinik i mere end 30 år. Sideløbende har hun de sidste 20 år arbejdet med forståelsen af indvielsesrejsens mange veje. Hun har derved fået kendskab til teosofi, antroposofi, astrologi, kabbalah, tarot, mysteriesamfund samt oldtidens mytefortællinger. For et par år siden valgte Lene Pape en ny VEJ som mytefortæller, underviser i teosofi og astrologi og som rejseleder.

Se mere under d. 30. januar.

Pris: 450/500 kr. for medlemmer/gæster.
I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.

27. marts
Pris:
kr.450 – kr.500
Begivenhed Kategorier:
,

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Gæst Online
DKK 500.00