HERKULES – DE 12 ARBEJDER – Kursusforløb ved Lene Pape ID: 210213LPPkfyTFK

13. februar - 10:00 - 16:00

kr.450 – kr.500

Lørdag den 13. februar kl. 10.00 – 16.00.
Der er fokus på Herkules arbejde i stjernetegnene Løven og Jomfruen. I Løvens og Jomfruens stjernetegn nedlægger Herkules henholdvis den Nemeiske løve og erobrer Hippolytes bælte. Ved Herkules rejse gennem Zodiakens tegn, lærer vi om sjælens rejse gennem indvielsesvejen og om, hvordan vi er forbundet med Universet.
Nye er velkomne til at hoppe på kursusrækken (6 lørdage d. 30/1, 13/2, 27/3, 17/4 og 15/5).

Se også d. 30. januar.

Lene Pape er uddannet fysioterapeut og har været selvstændig med klinik i mere end 30 år. Sideløbende har hun de sidste 20 år arbejdet med forståelsen af indvielsesrejsens mange veje. Hun har derved fået kendskab til teosofi, antroposofi, astrologi, kabbalah, tarot, mysteriesamfund samt oldtidens mytefortællinger. For et par år siden valgte Lene Pape en ny VEJ som mytefortæller, underviser i teosofi og astrologi og som rejseleder.

Pris: 450/500 kr. for medlemmer/gæster.

13. februar
Pris:
kr.450 – kr.500
Begivenhed Kategorier:
,

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Gæst
DKK 500.00