HEALING I KRYDSFELTET MELLEM NATUR- OG ÅNDSVIDENSKAB, Søndags Matiné ved Mogens Barslund – ID: 210905MBAffnTFK

5. september - 14:00 - 17:00

Søndag den 5. september kl. 14.00 – 17.00, incl 20 min pause.

Et personligt oplevet healingsforløb.

Et halvt år med voldsomme smerter endte med akut indlæggelse, et operativt rygstøttende indgreb (05.06.2020) og en kræftdiagnose! Mogens Barslund har under hele forløbet modtaget utrolig megen hjælp, healing og omsorg fra familie, venner, det alternative og det traditionelle lægesystem samt fra åndelig side.
Men hvordan skulle han selv gribe situationen an?
Han fik kontakt med sin åndelige vejleder, der sagde: ” Hold dette rum, denne ”kærligheds-våge” åbent.” Han spørger: ”Hvordan? Hvad skal jeg gøre?” Svar: ”Du skal kontakte det rum, du oplevede ”Skabelsens Rum.” Men husk – du skal selv finde din vej, og husk også dit hjerte rummer nu både smertens og kærlighedens indsigt. Værn om det”.
Sådan begyndte Mogens Barslunds healingsrejse. Alle smerter forsvandt efter operationen, og han indtager stadig ingen form for medicin.
Kan nogen få glæde af hans erfaringer, deler han dem gerne.

Mogens Barslund stifter som 21-årig nærmere bekendtskab med livets psykologiske, spirituelle og åndsvidenskabelige aspekter. En nærdødsoplevelse og andre lignende oplevelser kort efter, gav hans studier en personlig indfaldsvinkel. Uddannelser: Grafisk Designer (selvstændig virksomhed i 52 år), Røgdykker, Førstehjælps-katastrofe-hjælper, Kunstterapeut. Undervisning: Digital grafisk produktion og Kunstterapi. www.kildekunst.dk

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

5. september