GENNØGLERNE – Online studiekreds på Google Zoom ved Pia Mark – ID.210317PMAkonTFK

17. marts - 18:00 - 21:00

kr.1350 – kr.1500

Online studiekreds – starter onsdag d.17. marts kl. 18.00 – 21.00.

GenNøglerne tilbyder et af de mest kraftfulde redskaber til selvfordybelse og transformation, menneskeheden i disse forandringens tider har til rådighed. Hvis du er parat til at forvandle dit liv, parat til at udtrykke dit højeste potentiale og dykke ind i din egen smerte og skønhed, så er en studiekreds måske lige netop det rette for dig.
Med udgangspunkt i din personlige GenNøgle profil hjælper en studiekreds dig til at fordybe dig i og udforske aspekter af mysteriet om dit indre potentiale og dermed begynde at skabe fundamentet for løbende forståelse og anerkendelse af dit sande formål.
Du vil få guidance og støtte på vejen til at fordybe dig i din egen profil, samt guidede meditationer til brug i din daglige kontemplation. Gradvis kan denne indre rejse over tid føre til en dybere følelse af personlig frihed, indre tilstedeværelse og stabilitet, samt hjælpe dig til fuldt ud at åbne dit hjerte og skabe klarhed på alle områder af dit liv.

Min hensigt med studiekredsen er at skabe et trygt og inspirerende rum, hvor vi sammen dykker ind i vores egen profil – derfor begrænses deltagerantallet til max. 10.
Se mere under foredraget tirsdag den 2. marts.

Pia Mark er en søgende sjæl, der har boet og arbejdet på the Findhorn Foundation i Skotland i næsten 30 år. Hun er terapeut med 40 års erfaring. De sidste 11 år har hun i stigende grad integreret GenNøgle-visdommen i sit arbejde som EFT terapeut. Pia Mark er GenNøgle ambassadør og koordinator for the Delta Fellowship med fokus på udvikling af højere kollektiv bevidsthed.

Pia Marks hjemmeside: www.piamark.com

Online studiekredsen kører over 5 onsdage: 17. marts, 14. april, 12. maj, 9. juni og 7. juli.

Pris: 1.500/1.350 kr. for gæster/medlemmer.

Tilmelding og Betaling:
 Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.
OBS: Beløbet for alle 5 gange betales på én gang.

Da der kun er plads til max 10 deltagere, fordeles de efter først til mølle princippet, efter at din betaling er modtaget.
Hvis workshoppen bliver overtegnet, oprettes en venteliste, men det kræver du skriver en mail til:
tilmelding@teosofiskforening.dk     Husk: Oplys mail, navn og tlf.nr.

Ved framelding påregnes 100 kr. til administration.

Du er velkommen til at kontakte Kirsten Bisgaard for yderligere oplysninger, kirstenbisgaard@outlook.com eller tlf. 51 90 83 00.

17. marts
Pris:
kr.1350 – kr.1500
Begivenhed Kategorier:
,

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billet Gæst Online 5x
DKK 1,500.00