GENNØGLERNE – EN SELVOPLYSENDE REJSE – Online foredrag ved Pia Mark – ID: 210302PMAfonTFK

2. marts - 19:00 - 21:30

kr.70 – kr.110

Online Tirsdags Foredrag.
GenNøglerne er et visdomssystem, der taler til dit højeste potentiale. GenNøglerne tilbyder et af de mest kraftfulde redskaber til selvfordybelse og transformation. Hvis du er parat til at forvandle dit liv, parat til at udtrykke dit højeste potentiale og til at spille en vigtig rolle i menneskehedens forestående bevidsthedsspring, så er det muligt, at et nærmere bekendtskab med GenNøglerne netop er det, du har ventet på.

Det er en introduktion til onlinekurset med opstart onsdag den 17. marts. Men det kan også give dig et overblik og et indblik i, hvor du selv kan begynde, hvis du føler dig inspireret til at dykke ned i denne fantastiske skattekiste af visdom.

GenNøglerne handler om:
1. at omfavne dine Skygger – dine udfordringer
2. at forløse dine Gaver – dit potentiale
3. at virkeliggøre din Essens.

Pia Mark er en søgende sjæl, der har boet og arbejdet på the Findhorn Foundation i Skotland i næsten 30 år. Hun er terapeut med 40 års erfaring. De sidste 11 år har hun i stigende grad integreret GenNøgle-visdommen i sit arbejde som EFT terapeut. Pia Mark er GenNøgle ambassadør og koordinator for the Delta Fellowship med fokus på udvikling af højere kollektiv bevidsthed. Pia Marks hjemmeside: www.piamark.com

Pris:
70/110 kr. for medlemmer/gæster.

Tilmelding og Betaling: Tilmeld dig og betal direkte – se Billetter nederst under begivenheden.
Bemærk: Din plads er først reserveret, når beløbet er modtaget.
Deltagerne vil modtage en invitation med et link.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

2. marts
Pris: