GENNØGLERNE – EN REJSE IND I DIT LIV – Kursus ved Pia Mark

28. november - 10:00 - 29. november - 16:30

Lørdag den 28. og søndag den 29. november kl. 10.00 – 16.30

GenNøglerne er grundlagt af den engelske mystiker Richard Rudd.

De består af et universelt indre sprog, hvis centrale opgave er at vække dit højeste formål til live. GenNøglerne har deres rod i det Kinesiske I Ching. De 64 Hexagrammer, der består af 64 universelle arketyper, beskriver en tilsvarende levende visdom, der er skjult overalt i universet. Forudsætningen for transmissionen er, at dit højere formål eksisterer som en kode indlejret i dit fysiske DNA. GenNøglernes rolle er at aktivere og oplåse denne kode, så dit enestående kreative geni kan blive frigivet, og du kan finde din helt rette plads i verden. Med udgangspunkt i din personlige Hologenetiske Profil får du på dette kursus mulighed for at fordybe dig i og udforske aspekter af mysteriet om dit indre potentiale og dermed begynde at skabe fundamentet for løbende forståelse og anerkendelse af dit sande formål. Gradvist kan denne indre rejse føre til en dybere følelse af personlig frihed, indre tilstedeværelse og stabilitet, samt hjælpe dig til fuldt ud at åbne dit hjerte og skabe klarhed på alle områder af dit liv.

Der er mulighed for en personlig Guidance Session via Google meet mandag den 30. november kl 10.00 – 15.00. Tidsbestilling: pia@piamark.com

Pia Mark har boet og arbejdet på the Findhorn Foundation i Skotland i næsten 30 år. Hun er en erfaren kursusleder og EFT terapeut. Pia har integreret GenNøgle visdommen i sit arbejde og er GenNøgle Ambassadør og koordinator for the Delta Fellowship – en af GenNøglernes mange strømme.

Se mere på:  piamark.com

Pris for weekenden: kr. 1.000/1.100 for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the, kage og frugt. Frokosten sørger man selv for.

Tilmelding: Sys Jørgensen, tilmelding@teosofiskforening.dk. Oplys mailadresse og gerne mobilnr. Hele kursusbeløbet betales ved tilmelding.

Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Indbetaling: reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference PM + dit navn. Ved framelding tilbageholdes 100 kr til administration

Start:
28. november - 10:00
Slut:
29. november - 16:30

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer