AFLYST — FREMTIDENS ESOTERISKE HEALINGS- OG MEDITATIONSSKOLER – Foredrag ved Tonny Lang – ID:210112TLAffnTFK

12. januar - 19:00 - 21:30

Ny dato: 26. oktober 2021.
Tirsdags Foredrag ved Tonny Lang.

Aftenen indledes med en fællesmeditation. Ønsket er, at vi får en større klarhed og bedre forståelse for, hvordan de esoteriske meditations- og healingsskoler bliver dannet og etableret i den nye tidsalder. Det forberedende arbejde er godt i gang og vil langsomt, men sikkert, føre til de åndelige skolers tilsynekomst overalt på jorden. Skolernes åndelige formål og okkulte arbejde, samt deres beliggenhed og optagelseskrav vil blive synliggjort og udfoldet under foredraget. Vi søger at forstå, hvordan vi kan samarbejde med menneskehedens åndelige vejledere, så vi kan hjælpe med at virkeliggøre disse esoteriske og åndelige skoler i overensstemmelse med planen for Jorden og menneskeheden.
Vi afslutter aftenen med en fælles gruppe- og jordhealing. Her vil vi forene ånd og materie, samt teori og praksis, så vi kan hjælpe med at nedfælde visionerne for menneskehedens fremtidige åndelige udvikling.

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og den esoteriske lære siden 1987. Blandt andet igennem mange år i Healer-Ringen og i en healingsgruppe på det tidligere cancer behandlingscenter, Humlegården. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige spirituelle foreninger og grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Han er desuden forfatter til flere bøger om healing og sundhed og har arbejdet med holistisk behandling, healing og tekstforfatning i Esoterisk Healing i Skandinavien.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.

Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

12. januar