FREMTIDENS ESOTERISKE HEALINGS- OG MEDITATIONSSKOLER, foredrag ved Tonny Lang – ID: 211005TLAffyTFK

5. oktober 2021 - 19:00 - 21:30

Tirsdag den 5. oktober 2021 kl. 19.00 – ca. 21.30, inkl. 20 min. pause

Aftenen indledes med fællesmeditation.
Hvordan bliver de esoteriske meditations- og healingsskoler dannet i den nye tidsalder?
Hvordan kan vi samarbejde og fremme synliggørelsen af skolernes åndelige formål og okkulte arbejde?
Hvordan kan vi hjælpe med at virkeliggøre disse esoteriske og åndelige skoler i overensstemmelse med Planen for Jorden og menneskeheden – og hvordan kan vi samarbejde med menneskehedens åndelige vejledere?

Vi slutter aftenen med fælles gruppe- og jordhealing. Her vil vi forene ånd og materie til synliggørelse af visionerne for menneskehedens fremtidige åndelige udvikling.

Tonny Lang har studeret og praktiseret åndelig healing og esoterisk lære siden 1987. Han har siden 1999 undervist i esoterisk healing i forskellige grupper i Danmark, Sverige og i Norge. Han er forfatter til flere bøger om healing og sundhed.

Pris: 70/110 kr. for medlemmer/gæster.
Betaling: Beløbet betales ved indgangen.

5. oktober 2021