« All Begivenheder

FLERE MIRAKLER HOS HEALEREN JOHN OF GOD I BRASILIEN Foredrag ved Peter Vestergaard

13. november - 19:00 - 21:30

Tirsdag den 13. november kl. 19.00

Mennesker fra hele verden kommer til healeren João Teixeira de Faria, som han egentlig hedder. Han har stillet sig til rådighed for healing af millioner af mennesker i mere end 50 år, og ALLE mennesker er velkomne på hans Casa de Dom Inácio de Loyola, i Abadiânia i det centrale Brasilien. Healingen er ”gratis” og gennemføres af entiteter fra den åndelige verden, der overtager John of God’s bevidsthed og krop. Året rundt konsulterer 500-1000 mennesker ham hver onsdag, torsdag og fredag. Andre ca. 500 mennesker deltager i fysiske eller spirituelle ”interventioner”, meditation, ”krystalbad” eller andre former for behandling. Peter Vestergaard kommer og fortæller om rejser til John of God, herunder om egne og bekendtes oplevelser i Abadiânia. Der vises indledningsvis en spændende dokumentarfilm om John of God og en gruppe menneskers oplevelser på Casaen.

Pris: 60/80 for medlemmer/gæster

13. november