EUTONI – NÅR ÅND OG STOF MØDES – Workshop ved Lis Palsvig

15. februar - 11:00 - 16:00

Lørdag den 15. februar kl. 11.00 – 16.00

Dagens tema:

Helhed. Forbindelsen mellem krop og hoved Vi vil gå med bevidstheden ind i vores krops indre uden at miste fornemmelsen af dens ydre form og jordforbindelse og her rette bevidstheden mod vore knogler, den struktur i os, der gør det muligt at stå oprejst og bevæge os omkring i verden. Hvad er det, tyngdekraften gør ved os, og hvordan modstår vores krop den? Vi vil beskæftige os med nogle ganske enkle principper, som er indbygget i os, men som vi ofte svigter at vedligeholde.

Vi vil se på knoglernes betydning for indre kraft, styrke og modstandskraft. Og vi vil prøve at få en forståelse/oplevelse af, at fødder, jordforbindelse, holdning, lænd, nakke alt sammen har en vital indflydelse på forbindelsen krop/hoved ved at vække det indre flow i centret i nakken.

Alle eutoniens principper spiller sammen og danner en unik helhed, som er svær at fastholde og kræver træning. Det er både en læreproces og en udviklingsvej, som kan fortsætte resten af livet.

Gennem dette enkle og samtidigt dybe arbejde med os selv vækker vi sanser, antenner og egne ressourcer og får måske større mod til at møde tidens mange udfordringer. Medbring liggeunderlag, tæppe og løst behageligt tøj. Vel mødt til en velværedag.

Pris: kr. 500/600 for medlemmer/gæster. I denne pris indgår kaffe, the og lette traktementer. Medbring selv frokost. Hurtig tilmelding tilrådes. Max 12 deltagere.

Indbetaling af beløbet senest 10 dage inden kursusstart. Bemærk: Din plads på holdet er først reserveret, når beløbet er modtaget.

Tilmelding: Sys Jørgensen, e-mail: tilmelding@teosofiskforening.dk eller tlf. 20 64 24 98. Indbetaling: Reg. nr. 8401 kontonr. 000 1063 074. Husk reference LP + dit navn.

15. februar
Begivenhed Kategorier:
,

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag
information om vores arrangementer