ESOTERISK MEDITATIONSGRUPPE

19. marts - 18:30 - 21:00

Vi mødes hver torsdag i lige uger.  Sæsonstart 9. januar – 11. juni

Går du rundt med fornemmelsen af at dine indre styrker og indsigter ikke kommer til udtryk i din dagligdag, og at du ikke lige kan finde den type meditation, der vil understøtte virkeliggørelsen af netop dette, er esoterisk meditation gruppe måske lige noget for dig.

Vi arbejder bevidst med de tre grundlæggende meditations former: Mindfullness, Raja Yoga og Agni Yoga, hvor vi gennem eksperimenter og deling af erfaringer når dybere erkendelser af de indre ressourser, som søger at komme til udtryk. Det er en grundlæggende antagelse, at ethvert menneske er sin egen vej, og at vi gør alt, hvad vi kan for at understøtte realiseringen af dette i den enkelte. Esoterisk Meditations gruppe er funderet i Alice Bailey litteraturen, der som en af de få leverer en lang række bud på, hvilke meditationsformer, der gavner specifikke problemstillinger.

Information og tilmelding: Carsten Hald, tlf.: 30297509 e-mail: Chald.live@gmail.com eller Lonnie Stryg: 6022 1786, e-mail: lonnie.stryg@gmail.com

19. marts

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag